Prečo nakúpiť práve u násWink

  • vynikajúce ceny
  • profesionálny prístup
  • rýchla odozva (email/chat)
  • výber z toho najlepšieho
  • dostanete čo si objednáte
  • sme seriózni a féroví
  • naša práca je naše hobby

 


Máte otázky a dotazySmile

Najrýchlejšia cesta kontaktu je:

  1. chat (vpravo dolu)
  2. cez komentár v tovare
  3. email

 

Zaujíma nás váš názor! Prosím zahlasujte nám do našej ankety na pravej strane dolu na úvodnej strane nášho obchodu. Pripravujeme niečo nové a zaujímavé Wink Ďakujeme!


ČASTO KLADENÉ OTÁZKY
Často kladené otázky

MOBILNÉ TELEFÓNY A TABLETY:

Je možné zakúpiť aj slovenskú distribúciu mobilov, či tabletov?
Samozrejme áno, treba sa však opýtať konkrétne na model, o ktorý je záujem. Treba ale rátať s podstatne vyššou cenou, ktorú diktuje distribútor. Rozdiel v produkte samotnom nie je žiaden oproti európskej. Viac info o tom tu

Je nejaký rozdiel medzi slovenskou a európskou distribúciou, ktorý by zodpovedal veľkému cenovému rozdielu?
Dá sa povedať, že nie. Produkt samotný z EU distribúcie je presne ten istý. SK distribúcia len pribalí slovenský tlačený návod na použitie a produkty zo svojej distribúcie opraví vo svojom autorizovanom servisnom stredisku, takže odpadá nutnosť reklamovať cez nás. Avšak je tu viacero nevýhod, kedy SK distribúcia dostáva aktualizácie na zariadenia častokrát podstatne neskôr ako európska, tiež sa môže vyskytovať branding od jedného z našich operátorov, a taktiež príchod noviniek je pomalý a niektoré modely sa dokonca vôbec nepredávajú.

Obsahuje EU distribúcia aj slovenské menu v teléfone či tablete?
Áno, v drvivej väčšine 99% produktov je už v zariadení obsiahnutá slovenčina priamo od výroby a tam, kde náhodou chýba, tak je aspoň čeština, na čo je zákazník v takomto prípade samozrejme upozornený vopred. Týka sa to len niektorých modelov Nokie a HTC. Dokonca aj azijská alebo americká distribúcia obsahuje slovenčinu v telefónoch. Je to dnes už vlastnosť operačného systému Android od Google alebo IOS od Apple. Oba systémy za tie roky prešli veľkými zmenami a stali sa univerzálnymi na celom svete. Všeobecne však môžete vychádzať z toho, že všetky mobilné telefóny v našom eshop majú slovenske menu už od výroby.

Môže u Vás nakúpiť aj firma, alebo predávate len koncovým zákazníkom?
Náš internetový obchod, jeho tovar a služby sú určené predovšetkým koncovým zákazníkom, súkromným osobám, nepodnikatelom na základe žiadosti nášho dodavateľa a vzájomnej dohody s ním. Náš hlavný dodávateľ nás zaviazal nepredávať subjektom s IČO, kde je možný daľší predaj výmenou za najlepšie ceny a podmienky. Samozrejme je našim cieľom obslužiť všetku klientelu a sme v štádiu hľadania nových dodavateľov, kde nie sú žiadne takéto obmedzenia. Jedného už máme ale tam je problém vyššia cena a hlavne značne obmedzený výber produktov. Samozrejme, že je možné dodávať tovar aj pre firemnú klientelu za podmienky, že daný tovar je dostupný na sklade nášho druhého dodavateľa, ale treba sa informovať v takom prípade vopred s presným názvom tovaru, aby sme vedeli poskytnuť cenovú ponuku a informáciu o dostupnosti konkrétneho tovaru, ak je možné objednať.

Prečo nemôžem objednať tovar na dobierku a musím platiť všetko len prevodom vopred?
Dôvodov je viacero. Dobierky už patria v pomere k predaju v iných štatoch EU ako aj USA k okrajovým a zastaraným spôsobom platby, ktoré celý proces hlavne pre firmy komplikujú a predražujú aj pre koncových zákazníkov. V menovaných trhoch sa už takmer všetko platí prevodom na účet. Chápeme, že u nás je táto metóda stále dosť málo využívaná, avšak my za dôveru odmeňujeme. Zákazník spraví dobré gesto pre firmu, tak dostane aj zákazník od nás niečo na oplátku a to je doprava a balné zadarmo tým najlepším, najbezpečnejším, najrýchlejším a najpohodlnejším spôsobom až priamo pred dvere a do rúk bez nutnosti mať pripravnú hotovosť. K tomuto limitu sme pristúpili potom, kedy kuríerske spoločnosti ale aj pošta zaviedla limity a obmedzenia pri hotovostných platbách, špeciálne podmienky poistenia pri dobierkach a taktiež zbytočne vysoké príplatky za spracovanie dobierok a v neposlednom rade aj veľmi zdlhavé pripisovanie platieb firmám, čo prevádzkujú eshop. Ten hlavný dôvod však je žial čoraz väčšia narastajúca neserióznosť niektorích zákazníkov, ktorí si objednajú tovar nie bežne na sklade u nás a potom sa k tomu nehlásia a ani nepreberú. My musíme tovar dodavateľovi vyplatiť voped aj za dopravu, potom u nás zabaliť a ešte raz zaplatiť za dopravu k zákazníkovi, pričom ak sa tovar nechá na pospas osudu, tak čaká 18 dní na pošte, platíme ešte za spätné doručenie a menším firmám ako sme aj my to spôsobuje značné komplikácie hlavne pri cenách tovaru, za ktoré predávame. Tieto prípady sa ukázali pri rastúcej frekvencii ako neúnosné a bolo potrebné pristúpiť k zmene, kde radšej predáme menej, ale predáme serióznym, ktori si za objednávkou stoja a firma zas stojí o nich. My sme sa za tie roky na trhu už dostatočne osvedčili a máme veľmi dobré recenzie na náš eshop s vysokým stupňom dôvery. Nikto nebol podvedený a ani sa to nestane. Vždy si môžete byť istý, že ak je už raz zaplatené, tak druhá strana švihá dva krát toľko, aby tovar bol čo najskôr doručený a to je len dobré. Každá jedna objednáva je dva krát spracovaná a k platbe sa pristúpi až potom, čo okrem automatického potvrdenia objednávky systémom potvrdí objednávku aj zamestnanec firmy spolu so zaslaním platobných údajov a inštrukcií k platbe. Ak niečo dodať nevieme, tak platbu nepýtame. Tento systém sa nám ako aj našim zákazníkom v roku 2015 a 2016 veľmi dobre osvedčil a verím, že bude vnímaný s pochopením a dôverou aj do budúcna.

Moja SIM karta nepasuje do nového mobilu alebo tabletu, ako je to možné?
Dnes už väčšina nových zariadení nepodporuje starý formát sim kariet. Nové zariadenia vyžadujú micro sim kartu, ktorá je menšia ako pôvodná varianta sim karty s pred niekolkých rokov! Preto ak vlastníte klasickú sim kartu, ktorá nevojde do nového mobilu, tak ju treba dat buď vymeniť u Vášho operátora alebo skrátiť. Tieto služby väčšina poskytuje zadarmo. V žiadnom pŕípade sa nesnažte inštalovať nesprávnu veľkosť sim karty do nového telefónu, pretože hrozí poškodenie zariadenia a reklamácie na tieto vady sú autorizovanými servismi zamietnuté.

Niektoré eshopy s najnižšími cenami často za lákavo nízke ceny sľubújú nový nikdy nepoužívaný produkt, ktorý sa po doručení ukáže byť nie nový, ale so stopami po používani, bez fólii od výrobcu a podobne. Ako takýmto situáciam predchádzate?
Nie sme na trhu nováčikovia ani amatéri. Výberu a prevereniu našich dodávateľov predchádzalo z našej strany enormné množstvo času a energie dostatočných na to, aby sme si vybrali a preverili za tie roky tých najlepších z najlepších. Disponujeme tými najlepšími dodávateľmi a za ich službami a kvalitou si stojíme. V neposlednom rade všetko, čo k nám príde skontrolujeme a v prípade pochybností alebo náznaku problému tovar zákazníkovi nepošleme, ale ho vrátime späť, lebo omyly sa môžu stať každému.

Môžem kúpené produkty reklamovať aj priamo v autorizovanom servise konkrétnej značky alebo len cez vás?
Pri Apple produktoch platí celosvetová záruka, takže áno. Pri ostatných to môžete skúsiť, ale nemusia to uznať, nakoľko niektoré servisy chcú servisovať len produkty zo svojej distribúcie, aj napriek tomu, že produkt má záruku od výrobcu platnú pri európskej distribúcii pre celú Európu a nie len pre jeden štát, kde sa kúpil. Viac o tom sme popísali tu

Ako mám postupovať v prípade, že sa mi mobil alebo tablet pokazí? Ako prebieha reklamácia?
Vždy je nutné nás najprv písomne cez email kontaktovať, aky je problém a podať čo najviac informácii ako je len možné. Mnoho krát je problém len maličkosť a dá sa vyriešiť aj svojpomocne či na dialku s našou pomocou bez zásahu servisu. Rovnako sa v prvom rade pokúsime vylúčiť niektoré problémy a uistiť sa, že je telefón/tablet naozaj na reklamáciu. Vela krát sa stretávame s popisom závady, že telefón mrzne, alebo nezapne sa alebo sa vypol sám, alebo sa vypína a reštartuje. Tieto problémy su veľmi často spôsobené softvérovým problémom, nejakou aplikáciou prípadne ich konfliktom, kedy zariadenie zblbne a je potrebné aplikácie odstrániť pripadne obnoviť telefón do továrenských nastavení a skúšať ho čistý bez aplikácii na vylúčenie hardvérového problému. Je v obojstrannom záujme sa vyhnúť takému stavu, kedy telefón zašleme na reklamáciu a v autorizovanom servise sa závada neprejaví a je poslaná faktúra spät za neoprávnenú a neuznanú reklamáciu až do výšky 50 Eur, pričom ste ešte 3 týždne bez mobilu, aby sa vrátil v stave v akom ste ho prvý krát rozbalili. Zato je veľmi potrebné sa s nami dať pred každou reklamáciou do kontaktu, aby sme spolu zvolili ten najlepší spôsb riešenia, prípadne pomohli na diaľku. Niekedy je možné reklamovať tovar priamo u výrobcu na Slovensku bez toho, aby to išlo cez nás, čím sa proces reklamácie výraznejšie urýchli a v prípade, že je to možné Vám dáme vedieť potom, čo nás kontaktujete, že je nejaký problém. Zasielanie balíkov a reklámácií bez predošlého kontaktu a potvrdenia či našich inštrukcií z našej strany nebudú nami akceptované! Reklamácia prebieha nasledovne. Po našej dohode nám reklamovaný tovar zašlete dohodnutým spôsobom. Akonáhle tovar príjmeme, tak ho odosielame do autorizovaného servisneho strediska výrobcu pre európsku distribúciu. Potom ako je reklamácia vybavená a uznaná, tak tovar je doručený nám a následne späť k vám. Posielať treba celé balenie, nie len samotny telefefón alebo tablet! To znamená original krabicu a všetko, čo v nej bolo v čase prvého rozbalenia, napríklad usb kábel, nabíjačka, slúchadlá, baterku, samotný mobil/tablet, dokumentácia a faktúru. Pri posielani smerom k nám treba dbať na správne zabalenie reklamácie, aby sa na ceste k nám reklamovaný tovar nepoškodil. Za poškodenia smerom k nám nezodpovedáme. Ak má Vaše zariadenie nejaké mechanické poškodenia, tak záruka nebude uznaná. Prosim neposielajte poškodené zariadenia a neskúšajte reklamovať takéto zariadenia. Servis záruku zamietne a bude účtovať manipulačný poplatok aj dopavu, ktorú musíte zaplatiť, inak nám zariadenie nevydajú naspät. V prípade nejasností nás kontaktujte. Reklamačný formulár aj s adresou kam treba reklamáciu zaslať nájdete v reklamačnom formulári, ktorý je na stiahnutie kliknitím sem

Stačí mi pre reklamáciu faktúra alebo aj záručný list?
Ak reklamujete cez nás, nám stačí naša faktúra. Ak cez autorizovaný servis, tak im stačí naopak len záručný list.

Ako mám postupovať, ak chcem tovar vrátiť či odstúpiť od zmluvy?
V zmysle ustanovenia § 7 zákona o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji (zákon č. 102/2014 Z. z.) má kupujúci právo od takto uzavretej zmluvy odstúpiť bez uvedenia dôvodu do 14 kalendárnych dní odo dňa prevzatia tovaru alebo od uzavretia zmluvy o poskytnutí služby, pričom je nevyhnutné, aby bol v uvedenej lehote doručený list o odstúpení od zmluvy predávajúcemu. Toto právo má kupujúci aj v prípade, ak si tovar objednaný prostredníctvom internetu vyzdvihol osobne v priestoroch výdajného miesta predávajúceho. Tovar by mal kupujúci spotrebiteľ vrátiť úplný, s kompletnou dokumentáciou, nepoškodený, čistý, pokiaľ možno vrátane originálneho obalu, v stave a hodnote, v akom tovar prevzal. V prípade, že bude vrátený tovar nekompletný, so známkami používania ktoré presahujú rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru, či poškodený, môže predávajúci vrátenú kúpnu cenu znížiť o tomu odpovedajúcu čiastku (v súlade s § 458 ods 1 obč. Z). Odstúpenie a tovar zasielajte na adresu sídla predajcu alebo po dohode. Náklady na dopravu, dodanie a poštovné však predávajúci zákazníkovi hradí len v rozsahu najlacnejšieho bežného spôsobu doručenia, ktorý je ponúkaný predávajúcim, bez ohľadu na to, aký spôsob doručenia si zvolil zákazník. Náklady na vrátenie tovaru znáša kupujúci. Peniaze za vrátený tovar budú kupujúcemu spotrebiteľovi vrátené najneskôr do 14 dní od doručenia oznámenia o odstúpení od kúpnej zmluvy. V prípade nejasnosti, alebo formuláru na odstúpenie od zmluvy nás prosim kontaktujte, alebo stiahnite priamo kliknutím sem

Ako mám veriť, že je produkt naozaj nový a nikdy nepoužívaný keď dostanem krabicu, ktorá už bola otvorená, alebo má pretrhnutú nálepku či plombu na vonkajšom obale?
Toto býva častý prípad, načo sa ľudia sťažujú aj u iných predajcov a pritom nejde o nič, čoho by ste sa mali obávať u nás, kde všetky produkty, ktoré prídu od výrobcu sú v pôvodnom obale a tie, ktoré majú na krabici plombu, tak ju tam ponecháme neporušenú. Zákazník tak dostane ešte nikdy neotvorený úplne nový produkt. Potom však vzniká problém, kedy nemôžeme potvrdiť záručný list, nakoľko by sme tú krabicu museli otvoriť a plombu na krabici zvonku narušiť. Pri SK distribúcii to ani inak nejde a je nutné mať vyplnený záručný list. Predjacovia často tovar musia pred odoslaním skontrolovať, a aj preto je nálepka roztrhaná. Takto zamplombované chodia od výroby väčšinou len Samsungy. V prípade, že máme pocit, že treba tovar pred odoslaním skontrolovať, tak tovar s presným seriovým číslom odfotíme s menom zákazníka pred odplombovaním, tak aby nevznikali žiadne pochybnosti o pôvode a stave tovaru. Plomby a pečate vyzerajú takto (vid nižšie) a sú najlepším dôkazom originality a novosti produktu.

Samsung plomba

Prečo v ponuke nevidno lacnejšie zariadenia a tým pádom väčší výber telefónov a tabletov?
Naša firma a obchod je zameraný na high end (vyššiu triedu) zariadení, o ktoré je najväčší záujem z tých najlepších, najkvalitnejsích a najznámejších značiek. V ponuke sú samozrejme ešte aj mobilné telefóny a tablety zo strednej cenovej kategórie a triedy. Snažíme sa ponúkať tovar pre špecifickú a náročnú klientelu so zameraním sa na kvalitu a menej na kvantitu. Napríklad novinky nájdete v ponuke najskôr u nás a to s predstihom.

Prečo mobilné telefóny a tablety nie sú skladom, ale na externom sklade? Čo to pre mňa znamená a aká je doba doručenia v jednotlivých prípadoch, ak je na externom sklade a ak je na objednanie a podobne?
Tovar ktorý ponúkame sa radí do kategórie luxusného tovaru s vysokými cenami a hodnotou, vďaka čomu sa na našom malom trhu samozrejme nepredáva ako "teplé rožky" a tovar držíme na externom sklade, ktorý pre nás drží náš dodávateľ. V prípade objednávky je tovar na našom sklade priamo u nás do 72 hodín a následne expedovaný zákazníkovi, ktorému je doručený na nasledujúci deň, v prípade zvolenia dopravy kuriérom alebo osobným odberom, v jednom z našich odberných miest. V prípade statusu tovaru "na objednanie alebo informujte sa emailom" znamená, že daný tovar nie je pravidelne na externom sklade a treba si preveriť pred objednaním dostupnosť, ktorú potvrdíme emailom ešte v ten istý deň. V záujme zachovania najnižšej ceny musíme z logistických dôvodov optimalizovať náklady na dopravu a tak sa môže stať, že dodanie tovaru je cez nás v niektorých málo prípadoch pomalšie, ale nie radovo v týždňoch ale len v dňoch na čo je zákazník hneď po objednaní upozornený emailom. Všeobecne treba rátať s dodacou dobou okolo 5 pracovných dni z nášho eshopu. Veríme, že naši ctení zákazníci majú pre to pochopenie a tých pár dní na svoj kvalitný tovar za výbornú cenu sú ochotní si počkať.

Kde sa dá tovar vyzdvihnúť osobne?
Táto forma doručenia Vašej objednávky je v našom eshope skôr len alternatívou a plnohodnotná služba je priame spojenie medzi nami a vami prostredníctvom špičkových svetvoých špecialistov v logistike a preprave tovarov zo spoločnosti DPD. Práve tejto spoločnosti sme zverili celú logistiku a doručovanie tovaru z nášho eshopu. Vyskúšali sme snáď všetkých a najviac sa osvedčilo práve DPD. Ak vám z akéhokoľvek dôvodu vyhovuje viac osobný odber, tak je samozrejme možný priamo cez Zásielkovňu (po novom Packeta) v ich početných prevádzkach alebo poštou so službou osobného prebratia balíka na vašej lokálnej pošte.

Pre zákazníkov z Bratislavy a blízkeho okolia je možný osobný odber aj priamo v našom logistickom centre Shipmall s.r.o. v Senci, ulica Dialničná Cesta 2 v logistickom parku Prologis park Bratislava Hala DC2. Pri objednávke stačí vybrať dopravu osobný odber v sklade Senec. Táto forma dopravy je ako jediná ZADARMO. Keď bude tovar pripravneý, tak budete vyzvaný emailom aj smskou na prebratie si objednávky, ktorá bude pre Vás pripravená minimálne 10 dní. 

Ako prebieha systém osobného odberu na pobočkách výdajných miest?
Je to veľmi jednoduché. Treba si zvolit spôsob doručenia tovaru na Packeta osobný odber, alebo osobný odber v nasom sklade alebo doručenie poštou na poštu. Vždy je samozrejme potrebné spraviť najprv objednávku v našom internetovom obchode. Prednastavene je Vaša objednávka posielaná na Vašu adresu kuriérom DPD. Tovar putuje priamou, najrýchlejšou, najbezpečnejšou a najpohodlnejšou cestou k vám. Kurier pred doručením má vždy adresáta kontaktovať telefonicky. Ak sa na adrese nenachádzate, alebo sa nechcete viazať na príchod kuriéra, tak stačí mu povedať, že si želáte balíček doručiť v inom čase, ktorý vám vyhovuje. To sa dá priamo online cez email, ktory vám príde v deň doručenia. Alebo rovno si zvolíte v objednávke osobný odber na pobočkách spoločnosti Packeta  tu: https://www.packeta.sk/pobocky a napíšete nám v objednávkovom formulari do políčka poznámka, že na ktorú pobočku si prajete doručiť objednávku na osobný odber.

V deň odoslania vám príde na email ale aj v sms informácia o odoslaní balíku spolu s číslom balíka a dátumu doručenia. Stačí toto číslo balíka zadať a môžete si zmeniť doručenie, ako najlepšie vyhovuje. Tovar sa fyzicky nenachádza na výdajných miestach a nie je možné tam len tak prísť po tovar bez objednávky a bez nášho potvrdenia. Sme eshop bez predajní a bez pobočiek a aj vďaka tomu vieme výhody z toho plynúce posunúť k vám vo váš prospech v podobe tých najnižších cien a kvality služieb na jednom mieste bez toho, aby ste museli niekam chodiť a vystávať rady. Šetríme váš čas a peňaženky.

Je možné platiť pri osobnom odbere v hotovosti alebo aj kartou?
Ľutujeme, platba v našom eshope je možná len prevodom na účet alebo vkladom hotovosti v akejkoľvek pobočke našej banky. Platba vopred sa nedá obísť ani ak si zvolíte osobný odber, avšak možnosť osobného odberu sa tým samozrejme neruší. Máte ho zdarma rovnako ako aj dopravu kurierom.

Prečo je osobný odber spoplatnený?
Nie je to úplne pravda a osobný odber je aj úplne zadarmo ak prídete priamo do nášho skladu v Senci. Ostatné výdajné miesta nie sú naše vlastné predajne s našimi zamestnancami, ale zmluvný partneri, ktorí nám tieto služby sprostredkovávajú a samozrejme učtujú. Navyše aj doprava na tie miesta niečo stojí a preto je táto služba spoplatnená 5 eurami poštou. Len minimálnu časť sumy prenášame na zákazníka. Sme presvedčený, že táto suma je adekvátna a primeraná k hodnote, ktorú predstavuje a ponúka našim zákazníkom. Osobný odber je zdarma v našom sklade.

Ako viem, kedy mi bude objednávka doručená?
Po objednaní dostanete automaticky potvrdenie objednávky našim systémom a neskôr pri stave spracovania objednávky Vám manuálne náš zamestnanec pošle E-mail, v ktorom je táto informácia obsiahnutá s konkrétnym dátumom predpokladaného doručenia. Ak sa tak nestane, tak treba rátať s 5 pracovnými dňami. Navyše poskytujeme SMS alebo E-mail notifikáciu na každú objednávku, takže ešte deň pred doručením zásielky budete o tom informovaný, rovnako aj pri osobnom odbere v Senci, či cez prevádzky kurierskej spoločnosti DPD budete notifikovaný SMS správou, že je tovar pripravený na prevzatie osobne aj na akej adrese vo zvolenom meste, či doručenie v prípade kuriéra. Z tohto dôvodu je nutné pri každej objednávke zadať telefónny kontakt, aby aj v prípade problémov alebo iných udalostí bolo možné sa s vami čo najrýchlejšie skontaktovať. Generalizovane platí, že nasledujúci pracovný deň od odoslania bude Vaša zásielka doručená.

Nechcem sa registrovať a robiť objednávku online. Je možné objednať cez email?
K objednaniu nie je nutná žiadna registrácia v našom internetovom obchode. Dá sa nakupovať aj bez registrácie. Avšak registráciou do nášho eshopu získate viaceré cenné výhody ako napríklad možnosť sledovať stav vašej objednávky, klásť otázky v systéme, ktoré sú prednostne vybavované a mnoho ďalších výhod. V prípade, že vám vyhovuje viacej klasický spôsob objednávky písomne priamo cez email, tak je to samozrejme tiež možné, ale nami nie preferované. Treba v takomto prípade napísať email s predmetom správy "Objednávka" a do emailu napísať veľmi presne a jasne názov produktu, jeho farebné prevedenie a prípadne, ak je na výber, aj iný parameter (napríklad veľkosť pamäte) uviesť i ten. K tomu napísať presnú adresu a telefónny kontakt. Posledná dôležitá vec, okrem toho čo objednávate a kam objednávate, je aj spôsob doručenia a platby. Bez týchto náležitostí objednávka nie je platná a nebude potvrdená, prípadne bude odmietnutá ak nebude vyzerať presvedčivo.

Je možné tovar zobrať na splátky?
Ľutujeme, tovar na splátky neponúkame. Splátky si vybavíte priamo cez home credit.

Posielate tovar aj do zahraničia?
Áno, tovar posielame do celej Európy vrátane UK, no v takom prípade treba rátať s drahším poštovným ako je na Slovensku a s platbou vopred na náš účet, nakoľko dobierka nie je možná do zahraničia. Viac info cez email, kde si dohodneme podrobnosti a vyrátame presnú cenu. Orientačne je to len okolo 10 Eur kurierom aj s poistením.

Prečo čoraz viac eshopov sa nedá zastihnúť telefonicky vrátane aj tohto eshopu?
Vedenie eshopu a vlastnenie eshopu prináša pre predávajúceho tak ako aj pre kupujúceho viacero výhod. Jedna z hlavných je to, že eshop nie je kamenná predajňa s otváracími hodinami a personálom, eshop nie je spätý s kanceláriou, kde sedia zamestnanci, ktorí majú fixnú pracovnú dobu. Tak ako Vy môzete objednávať a vstupovať do eshopu 24 hodín denne, tak aj eshop má možnosť mať flexibilnú pracovnú dobu, pracovať z rôznych miest a vybavovať objednávky, dotazy a ďalšie veci priebežne. Visieť na zvoniacom telefóne od rána do večera odpovedaním na otázky, ktoré z 99% sú v našom eshope zodpovedané je veľmi časovo náročné a aj neekonomické. Písomný kontakt je neraz ďaleko lepšou voľbou pre obe strany, pretože môžeme ako eshop bez nátlaku, bez stresu a v kľude na dotazy, otázky alebo problémy odpovedať a pripraviť si presné a jasné odpovede ći rady a podobne. Ďalej sa môžeme ku komunikácii kedykoľvek vrátiť ak ste Vy, alebo my na niečo zabudli. V prípade náhodného sporu alebo nedorozumenia sa omnoho ľahšie dokazuje, čo bolo a nebolo povedané, napísané, poslané, sľubené, dohodnuté a tak ďalej. Uvedieme príklad, ktorý nás ako aj iné eshopy jasne presvedčili, že telefon nie je náš priateľ ak ide o dotazy, ktorých sú denne desiatky. Zvoni telefón, kde sa zákazník pýta, či je daný tovar na sklade, alebo kedy by mohol byť na sklade. Odpoveď si vyžaduje to vybaviť spôsobom, že preverím a zavolám Vám naspäť, lebo úplnú, jasnú a presnú odpoveď nie sme schopný podať mnohokrát hneď. Mnoho krát sa musíme spojiť najprv s externým skladom alebo s dodavateľmi (máme ich niekoľko) a daný tovar vyhľadať, preveriť. Až potom môžeme volať späť s informáciou, lenže medzi tým hneď po tom prvom telefonáte nasleduje ďalší a další a ďalši podobný a stáva sa, že sa všetkým jednoducho neozveme a je to viac menej strata času a vyčerpávajúce. Avšak písomne ak toto riešime, tak podobné problémy nehrozia. Každý jeden email ako pride neruší prácu a pisanie odpovedi a postupne sa zodpovie všetko plne, jasne a zrozumiteľne a hlavne načas. Na emaili a dotazy odpovedáme vždy každému a čo najrýchlejšie to ide. 99% prípadov je to ešte v ten istý deň a kľudne aj vo veľmi neštandardnýh hodinách, ale treba taktiež mať na pamäti, že na druhej strane nepracuje robot, ale živá ľudská bytosť, ktorá tiež potrebuje oddych a čas vypnúť takže sobota a nedeľa, či sviatok je deň pracovného pokoja, kedy odpoveď nečakajte automaticky, ale je skôr bonusom a má byť príjemným prekvapením namiesto povinnosťou. Neberte to v zlom, alebo ako nejaký prvok neserioznosti. Práve naopak, snažíme sa, aby naša komunikácia bola špičková, pružna a vyčerpávajúca pre každého cteného zákazníka, naša práca bola časovo efektívna a s minimálnym stresom, kedy vznikajú chyby a nedorozumenia. Jedine takto sa dá zabezpečiť to, čo málokto dokáže a tým je nízke cený a najvyšśia možná kvalita, že netreba zamestnávať 10 ľudí, ale zvládne to aj len jeden zamestnanec. Osvedčilo sa nám to veľmi dobre a aj to funguje veľmi dobre, až na pár vynimiek, kedy si pár ľudi zmýli eshop s call centrom. Prosím rešpektujte to a veríme, že máte pre to pochopenie, keď to niekto má aspoň snahu vysvetliť vopred. Komunikácia je ako v osobnom tak aj obchodnom vzťahu kľúčová a tak sa snažíme byť v tomto jedničkou ale spôsobom, ktorý najviac vyhovuje nám a sa nám aj najlepšie osvedčil.

Čím sa odlišujeme od konkurencie na trhu a čo ponúkame naviac? Prečo kúpiť práve u nás?
Prvé, a to hlavné je serioznosť, na ktorej si veľmi zakladáme a budujeme svoje meno. Náš prístup ku zákazníkom je osobný a ľudský. To znamená, že ku každému pristupujeme už od prvého kontaktu akoby to bol náš jediný a prvý zákazník, čo sa prejavuje napríklad tým, že komunikácia je mimoriadne pružná, rýchla a kvalitná po odbornej stránke, tak aj po obchodnej. Na emaili odpovedáme spravidla takmer hneď, na našom webe poskytujeme aj live chat podporu pre zakazníkov, ďalej poskytujeme odborné poradenstvo pre neznalých aj v zrozumitelnej forme. Venujeme sa každej požiadavke a objednávke akoby to bolo kupované pre nás. So zákazníkom prediskutujeme jeho potreby a požiadavky na nový mobil, tablet či počítač a v prípade nevhodnej voľby na tento fakt upozorníme a rozdiel zdôvodníme, prípadne ponúkneme alternatívu alebo vypracujeme návrh, o ktorom sme vďaka našim vynikajúcim skúsenostiam a praxou presvedčený, že bude najlepšie spĺňať požiadavky konkrétneho zákazníka. Špeciálne sa zameriavame na čo najlepší pomer cena / výkon, aby ste dostali zo svojho rozpočtu za čo najmenej peňazí najviac muziky. Samozrejme pri zachovaní špičkovej kvality produktov, o ktorej je písané už v predošlých odpovediach. Dá sa s nami vždy dohodnúť. Čo sľúbime, to aj dodržíme i s garanciou maximálnej spokojnosti a výhodnej ceny. Čiastočne sú ďalšie odpovede na túto otázku zodpovedané už pri iných vyššie uvedených otázkach, pripadne aj v informáciach o nás. Ak ešte stále váhate, alebo nie ste presvedčený, tak stačí nám len napísať a presvedčte sa sami. Našim mottom je:

"Výnimoční ľudia majú výnimočné požiadavky. Výnimočné požiadavky si vyžadujú výnimočné riešenia. Výnimočné riešenia nájdu len výnimočné firmy."

Akékoľvek ďalšie otázky, ktoré nie su obsiahnuté na našom webe nám napíšte a dozviete sa viac.

NWQ2NGY